Kā turpmāk mācīt matemātiku skolā – pavisam citādi, kā agrāk, vai tomēr, kā senos laikos?

Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas pedagogi vēstulē valsts augstākajām amatpersonām norādījuši uz rupjām kļūdām projekta "Skola 2030" izstrādē un lūguši apturēt tā realizāciju matemātikas apguvē, atzīstot, ka projekts ir kļūda. Kāds ir citu matemātikas skolotāju viedoklis par šī mācību priekšmeta mācīšanu šobrīd un vai matemātika vairs nav īsta matemātika, Ģimenes studijā vērtē Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas matemātikas skolotāja Dace Andžāne, Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes lektors Gatis Lāma, kurš arī pats strādājis par matemātikas skolotāju, un privātās vidusskolas "Patnis" matemātikas un fizikas skolotājs Aleksandrs Vorobjovs.